خانه / قوانین ومقررات

قوانین ومقررات

یخچال ماشین-قوانین و مقررات

وب سایت “royaindustrialgroup” براى عرضه وفروش در حوزه یخچال ماشین در فضای مجازی به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و الزامات و قوانین مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “شرایط و الزامات” را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت “royaindustrialgroup” در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “شرایط والزامات” لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

شرایط والزامات:

ماده اول: تعهدات فروشنده

فروشگاه  گروه صنعتی رویا متعهد می گردد محصول خریداری شده را حد اکثر طی 24 ساعت تحویل مشتری نماید.

(تحویل  در تهران- تحویل باربری  یا پست یا هر نوع وسیله حمل تا مقصد خریدار در تهران وشهرستان با هماهنگی با خریدار)

(هزینه ارسال به عهده مشتری است)

درصورت تاخیر با ذکر علت بوجود امده با مشتری هماهنگی خواهد شد.

ماده دوم: تعهدات خریدار

  1. مشتری موظف است با دقت محصول خود را انتخاب نماید ، فروشنده هیچ تعهدی برای تغییر یا پس دادن محصول خریداری شده ندارد.

  2. در صورتی که توضیحات محصول  نامفهوم می باشد خریدار موظف است از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان و یا تماس تلفنی ، اقدام به پرسش نماید.

ماده سوم: پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  1. تمامی درخواست های تعمیر ، رفع مشکل و… باید از طریق ایمیل به فروشنده اعلام وهمزمان تماس تلفنی ثبت شود.

  2. خدمات پس از فروش هیچ تضمینی نمی دهد تا از طریق تلفن مشکلات خریداران را رفع نماید و تماس تلفنی تنها برای موارد اورژانسی و سریع و یا سوالات پیش از خرید می باشد.

  3. در صورتی که خریدار اقدام به باز نمودن پوشش قسمت های فنی دستگاه  نماید ، شامل هیچ گونه پشتیبانی نخواهد شد و انجام خدمات گارانتی لغو می گردد

  4. خریدار موظف است برای رفع مشکلات و یا درخواست تعمیر ، مشخصات خود را ارسال کند. در صورت عدم ارسال مشخصات خدمات پس از فروش هیچ مسئولیتی در این باره ندارد.

  5. خرابی قسمت داخل یخچال(اواپراتور براثر ساییدگی یا سوراخ شدن که به علت استفاده ناصحیح مصرف کننده باشد) شامل گارانتی نیست

  6. خریدار موظف است برای دریافت پشتیبانی ، پس از ارسال درخواست (درخواست تعمیر، رفع مشکل ، و…) حداقل 72 ساعت منتظر باشد. زمان موارد خاص از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع رسانی می شود.

ماده چهارم: رفع مسئولیت

  • فروشنده  فقط خریدار درج شده در فاکتور خرید را مالک دستگاه میداند در صورت خریداری از سایتی به جز گروه صنعتی رویا ، هیچ مسئولیتی در قبال گارانتی ، خدمات پس از فروش  وجود ندارد.

  • دستکاری ، تعمیر توسط افراد غیر متخصص ، عدم استفاده صحیح ، هیچ مسئولیتی در قبال گارانتی وجود ندارد.

  • فروشنده  هیچ تعهدی مبنی بر ارائه خدمات مادام العمر ندارد و متعهد به تامین خدمات پس از فروش به مدت سه سال بعد از اتمام دوره گارانتی خواهد بود ، درصورت نبود قطعات یدکی بعد از دوره گارانتی در صورت درخواست مشتری با دستگاه جدید جایگزین شده مابه التفاوت دریافت خواهد گردید.

  • این قوانین ممکن است تغییر کند ، کاربران می توانند نسبت به مطالعه مجدد آن اقدام نمایند. (اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت).

خرید از مجموعه از هر طریق(حضوری،غیر حضوری،از طریق وبسایت و یا تلفنی)ممکن به منزله مطالعه و پذیرش کامل این قوانین میباشد.